NEWSLETTER: Aktualności, promocje, nagrody
Na terenie Polski bezpłatna przesyłka dla zamówień powyżej 100 zł!

Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Po zalogowaniu do swojego konta każdy klient ma dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanym adresie itp.

W zakładce "Moje zamówienia" znajdą Państwo także informacje dotyczące numeru i statusu przesyłki. Klikając w zamieszczony link, mogą Państwo sprawdzić, gdzie w tej chwili znajduje się Państwa przesyłka.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia są realizowane w czasie maksymalnie dziesięciu dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty, większość przesyłek jest jednak wysyłana w ciągu 2-3 dni. O przewidywanym terminie realizacji zamówienia klienci są informowani w momencie finalizacji zamówienia.

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetowo za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Ile kosztuje przesyłka?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem), koszt przesyłki wynosi od 8 do kilkunastu złotych.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:


  • płatność kartą kredytową, lub przelewem - należność pobiera serwis PayU.pl

  • przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta Postallove.com: 13 1140 2004 0000 3702 7468 2349 w mbanku.
  • płatność przy odbiorze - należność pobiera listonosz

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy faktury VAT. Jeżeli faktura ma być wystawiona na firmę, w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj w polu "Czy chcesz otrzymać fakturę VAT?" wszystkie niezbędne dane.

Data wystawienia faktury to data wysyłki złożenia zamówienia. 

Czy mogę anulować zamówienie?

Nieudane, nieopłacone zamówienie można anulować tylko za pośrednictwem przesłanej do nas wiadomości na adres mailowy: info@postallove.pl.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?

Tak, możesz śledzić swoją przesyłkę on-line, logując się i klikając w link w menu "Moje konto". Tam, w zakładce "Moje zamówienia" możesz sprawdzić szczegóły każdego ze swoich zamówień. Po kliknięciu w " Zobacz szczegóły" widoczny będzie link do śledzenia paczki.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Szczegółowe informacje na temat zwrotów zawarte są na tej stronie.

Czy mogę odebrać zamówione pocztówki osobiście?

Niestety nie, nasz sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, ze względów formalnych nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.