Przepiękne pocztówki, ślicznie zapakowane i na pewno będę polecać wasz biznes wszystkim znajomym! :))
Olga, Polska
Po zalogowaniu do swojego konta każdy klient ma dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanym adresie itp.
W zakładce "Moje zamówienia" znajdą Państwo także informacje dotyczące numeru i statusu przesyłki. Klikając w zamieszczony link, mogą Państwo sprawdzić, gdzie w tej chwili znajduje się Państwa przesyłka.
Zamówienia są realizowane w czasie maksymalnie dziesięciu dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty, większość przesyłek jest jednak wysyłana w ciągu 2-3 dni. O przewidywanym terminie realizacji zamówienia klienci są informowani w momencie finalizacji zamówienia.
Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetowo za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem), koszt przesyłki wynosi od 8 do kilkunastu złotych.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy faktury VAT. Jeżeli faktura ma być wystawiona na firmę, w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj w polu "Czy chcesz otrzymać fakturę VAT?" wszystkie niezbędne dane.
Data wystawienia faktury to data wysyłki złożenia zamówienia.
Nieudane, nieopłacone zamówienie można anulować tylko za pośrednictwem przesłanej do nas wiadomości na adres mailowy: info@postallove.pl.
Tak, możesz śledzić swoją przesyłkę on-line, logując się i klikając w link w menu "Moje konto". Tam, w zakładce "Moje zamówienia" możesz sprawdzić szczegóły każdego ze swoich zamówień. Po kliknięciu w " Zobacz szczegóły" widoczny będzie link do śledzenia paczki.
Szczegółowe informacje na temat zwrotów zawarte są na tej stronie.
Niestety nie, nasz sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, ze względów formalnych nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
Przepiękne pocztówki, ślicznie zapakowane i na pewno będę polecać wasz biznes wszystkim znajomym! :))
Olga, Polska
Przepiękne pocztówki, szybka dostawa, nic dodać nic ująć :)
Angelika, Polska
Thank you so much for my package with wonderful postcards. I`m happy about the extra postcards your sent me as a gift. I like them all.
Marion, USA