Pytania i odpowiedzi

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Po zalogowaniu do swojego konta każdy klient ma dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanym adresie itp.

W zakładce "Moje zamówienia" znajdą Państwo także informacje dotyczące numeru i statusu przesyłki. Klikając w zamieszczony link, mogą Państwo sprawdzić, gdzie w tej chwili znajduje się Państwa przesyłka.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia są realizowane w czasie maksymalnie dziesięciu dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty, większość przesyłek jest jednak wysyłana w ciągu 2-3 dni. O przewidywanym terminie realizacji zamówienia klienci są informowani w momencie finalizacji zamówienia.

Wszystkie przesyłki wysyłane są priorytetowo za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Ile kosztuje przesyłka?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem), koszt przesyłki wynosi od 8 do kilkunastu złotych.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:


  • płatność kartą kredytową, lub przelewem - należność pobiera serwis PayU.pl

  • przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta Postallove.com: 13 1140 2004 0000 3702 7468 2349 w mbanku.
  • płatność przy odbiorze - należność pobiera listonosz

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy faktury VAT. Jeżeli faktura ma być wystawiona na firmę, w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj w polu "Czy chcesz otrzymać fakturę VAT?" wszystkie niezbędne dane.

Data wystawienia faktury to data wysyłki złożenia zamówienia. 

Czy mogę anulować zamówienie?

Nieudane, nieopłacone zamówienie można anulować tylko za pośrednictwem przesłanej do nas wiadomości na adres mailowy: info@postallove.pl.

Czy mogę śledzić status mojej przesyłki?

Tak, możesz śledzić swoją przesyłkę on-line, logując się i klikając w link w menu "Moje konto". Tam, w zakładce "Moje zamówienia" możesz sprawdzić szczegóły każdego ze swoich zamówień. Po kliknięciu w " Zobacz szczegóły" widoczny będzie link do śledzenia paczki.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Szczegółowe informacje na temat zwrotów zawarte są na tej stronie.

Czy mogę odebrać zamówione pocztówki osobiście?

Niestety nie, nasz sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, ze względów formalnych nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.


Opinie klientów

Elena

Dear Eve! Yesterday I received my second order. Thank you very much! The postcards are great! The service is excellent. Special thanks for the gift cards. It's so cute. I advise your site to my friends. I will come to you again. Elena.

Elena, Rosja

Monia

Jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie! Pocztówki, naklejki i stempelki przepiękne. Samo pakowanie perfekcyjne, nie ma możliwości uszkodzenia zawartości. No i trzeba nadmienić iż kontakt rewelacyjny. Zawsze chętni do pomocy, nigdy nie ma żadnego problemu, nie trzeba się nigdy o nic złościć :) ZAWSZE BĘDĘ POLECAŁA POSTALLOVE!! <3 I wisienką na torcie są gratisy, które są niezwykle miłym gestem ze strony właścicieli sklepu :) Pozdrawiam i do szybkiego zobaczenia :)

Monia, Polska

Santi

Chciałam podziękować za ekspresową realizację zamówienia. Na stronie Postallove udało mi się znaleźć piękne pocztówki, o które czasami ciężko w tradycyjnych sklepach. Od niedawna biorę udział w projekcie Postcrossing, ale od bardzo dawna jestem fanką wysyłania pocztówek i kartek z równych okazji i z różnych zakątków świata. W związku z tym poszukiwanie ładnych kartek mam już w sumie we krwi. Na Postallove było w czym wybierać! Paczuszka dotarła do mnie błyskawicznie i jeszcze dodatkowo zawierała przemiły upominek w postaci dwóch ślicznych kartek :) Super! Bardzo dziękuję i na pewno wrócę jeszcze nie raz.

Santi, Polska