Regulamin
I. Warunki ogólne
Poniższe zasady stanowią Regulamin sklepu internetowego, prowadzonego pod adresem www.postallove.com. Operatorem sklepu i właścicielem marki Postallove jest firma PixelTree Ewa Słocińska, z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 51-180, ul. Grawerska 17c, NIP: 899-230-02-28, REGON:020583470.
Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy www.postallove.com i obowiązuje Sprzedawcę oraz Klientów, korzystających z usług sklepu internetowego w tej witrynie.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie postallove.com są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i rynki zagraniczne.
Sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu
II. Sprzedaż produktów
- Wszystkie ceny w witrynie www.postallove.com podane są w złotych polskich (PLN) i innych walutach: USD, EUR, CAD, CZK, GBP.
- Sprzedawca jest czynnym podatnikiem VAT.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz cech produktów oraz wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego
III. Rejestracja Klientów
- Złożenie zamówienia jest możliwe poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
- Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 18 roku życia lub młodsze, posiadające pisemną zgodę opiekunów prawnych) oraz podmioty gospodarcze.
- Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może nie być zrealizowane.
- Dane osobowe naszych Klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej Sprzedawcy oraz prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997, nr 133 poz. 833).
IV. Procedura składania zamówień
- Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną przez stronę www.postallove.com przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 10:00-17:00.
- Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje na adres e-mail wiadomość zwrotną z informacją potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
- Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży ze Sprzedawcą oraz z akceptacją Regulaminu.
- Nie ma możliwści anulowania złożonego zamówienia.
V. Realizacja zamówienia
- Zamówienie zostanie zrealizowane po zarejestrowaniu płatności na koncie Sprzedawcy. W przypadku braku płatności, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
- w przypadku wyboru opcji "za pobraniem", realizacja zamówienia następuje w ciągu maksymalnie dziesięciu dni roboczych od złożenia zamówienia.
- w przypadku przelewu przez serwis płatności.pl lub bezpośrednio na nasze konto, realizacja w ciągu maksymalnie dziesięciu dni roboczych od zaksięgowania środków na rachunku postallove.com.
- Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
- Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę doręczającą przesyłkę.
VI. Ceny towarów i płatność
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Postallove.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- W przypadku wyboru jako waluty PLN, klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- płatność kartą kredytową, lub przelewem - należność pobiera serwis PayU.pl
-
przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta Postallove.com:
68114020040000340248219712 w mBanku (dla przelewów zagranicznych proszę podać numer IBAN z kodem kraju czyli PL68114020040000340248219712 oraz kod BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK).
- płatność przy odbiorze - należność pobiera listonosz
- W przypadku wyboru dowolnej innej waluty niż PLN, płatność realizowana jest przez serwis PayPal.
- Do każdego zamówienia o wartości < 150 zł z dostawą na terenie Polski doliczany jest koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Do zamówień płatnych przy odbiorze doliczana jest dodatkowa niewielka opłata. Do zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest koszt dostawy Pocztą Polską – paczką priorytetową.
- Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem. Sklep postallove.com nie wysyła przesyłek zagranicznych płatnych przy odbiorze.
VII. Zwroty, reklamacje
Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz zwrotów zamówień znajdują się na tej stronie.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie ze sklepem Postallove.com (tel. 71 71 655 75) w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Jeżeli przesyłka nie została dostarczona w przeciągu miesiąca dla zamówień do Polski lub dwóch miesięcy dla zamówień poza Polską, prosimy o niezwłoczny kontakt. Reklamacja zagubionych przesyłek możliwa jest jedynie do 6 miesięcy od daty nadania przesyłki.
VIII. Promocja "Rabaty dla stałych klientów"
- Klient posiadając konto w naszym sklepie, za każdym razem robiąc zakupy, gromadzi punkty, które pozwalają na otrzymanie nawet rabatu.
- Za każdą wydaną złotówkę przekazujemy na konto Klienta 1 punkt.
- Po uzbieraniu 500 punktów Klientowi automatycznie zostanie przyznane jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy.
IX. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271).