Regulamin

I. Warunki ogólne

Poniższe zasady stanowią Regulamin sklepu internetowego, prowadzonego pod adresem www.postallove.com. Operatorem sklepu i właścicielem marki Postallove jest firma PixelTree Ewa Słocińska, z siedzibą we Wrocławiu, kod pocztowy 51-180, ul. Grawerska 17c, NIP: 899-230-02-28, REGON:020583470.
 

Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów przez sklep internetowy www.postallove.com i obowiązuje Sprzedawcę oraz Klientów, korzystających z usług sklepu internetowego w tej witrynie.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie postallove.com są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i rynki zagraniczne.


Sklep prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego Regulaminu

II. Sprzedaż produktów

  1. Wszystkie ceny w witrynie www.postallove.com podane są w złotych polskich (PLN) i innych walutach: USD, EUR, CAD, CZK, GBP.

  2. Sprzedawca jest czynnym podatnikiem VAT.
  3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz cech produktów oraz wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego


III. Rejestracja Klientów

  1. Złożenie zamówienia jest możliwe poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej sklepu.
  2. Rejestracji mogą dokonać osoby fizyczne (powyżej 18 roku życia lub młodsze, posiadające pisemną zgodę opiekunów prawnych) oraz podmioty gospodarcze.
  3. Podczas rejestracji należy podać poprawne i prawdziwe dane, w przeciwnym wypadku zamówienie może nie być zrealizowane.
  4. Dane osobowe naszych Klientów zbierane są wyłącznie na potrzeby sklepu i przetwarzane w celu realizacji działalności gospodarczej Sprzedawcy oraz prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych, z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997, nr 133 poz. 833).

IV. Procedura składania zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną przez stronę www.postallove.com przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Zamówienia realizowane są w dni robocze w godzinach 10:00-17:00.
  3. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, Klient otrzymuje na adres e-mail wiadomość zwrotną z informacją potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
  4. Potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży ze Sprzedawcą oraz z akceptacją Regulaminu.
  5. Nie ma możliwści anulowania złożonego zamówienia.

V. Realizacja zamówienia

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane po zarejestrowaniu płatności na koncie Sprzedawcy. W przypadku braku płatności, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
  2. w przypadku wyboru opcji "za pobraniem", realizacja zamówienia następuje w ciągu maksymalnie dziesięciu dni roboczych od złożenia zamówienia.
  3. w przypadku przelewu przez serwis płatności.pl lub bezpośrednio na nasze konto, realizacja w ciągu maksymalnie dziesięciu dni roboczych od zaksięgowania środków na rachunku postallove.com.
  4. Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
  6. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez firmę doręczającą przesyłkę.

VI. Ceny towarów i płatność

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Postallove.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  2. W przypadku wyboru jako waluty PLN, klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • płatność kartą kredytową, lub przelewem - należność pobiera serwis PayU.pl

    • przelewem bankowym bezpośrednio na konto sklepu. Nr konta Postallove.com:
      68114020040000340248219712 w mBanku (dla przelewów zagranicznych proszę podać numer IBAN z kodem kraju czyli PL68114020040000340248219712 oraz kod BIC/SWIFT:  BREXPLPWMBK).
    • płatność przy odbiorze - należność pobiera listonosz
  3. W przypadku wyboru dowolnej innej waluty niż PLN, płatność realizowana jest przez serwis PayPal.
  4. Do każdego zamówienia o wartości < 150 zł z dostawą na terenie Polski doliczany jest koszt dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Do zamówień płatnych przy odbiorze doliczana jest dodatkowa niewielka opłata. Do zamówienia z dostawą na terenie innego kraju doliczany jest koszt dostawy Pocztą Polską – paczką priorytetową.
  5. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko kartą płatniczą lub przelewem. Sklep postallove.com nie wysyła przesyłek zagranicznych płatnych przy odbiorze.

VII. Zwroty, reklamacje

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz zwrotów zamówień znajdują się na tej stronie.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie ze sklepem Postallove.com (tel. 71 71 655 75) w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Jeżeli przesyłka nie została dostarczona w przeciągu miesiąca dla zamówień do Polski lub dwóch miesięcy dla zamówień poza Polską, prosimy o niezwłoczny kontakt. Reklamacja zagubionych przesyłek możliwa jest jedynie do 6 miesięcy od daty nadania przesyłki.

VIII. Promocja "Rabaty dla stałych klientów"

  1. Klient posiadając konto w naszym sklepie, za każdym razem robiąc zakupy, gromadzi punkty, które pozwalają na otrzymanie nawet rabatu.
  2. Za każdą wydaną złotówkę przekazujemy na konto Klienta 1 punkt.
  3. Po uzbieraniu 500 punktów Klientowi automatycznie zostanie przyznane jednorazowy rabat w wysokości 10% na zakupy.

IX. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271).

Opinie klientów

Olga

Przepiękne pocztówki, ślicznie zapakowane i na pewno będę polecać wasz biznes wszystkim znajomym! :))

Olga, Polska

Angelika

Przepiękne pocztówki, szybka dostawa, nic dodać nic ująć :)

Angelika, Polska

Thank you so much for my package with wonderful postcards. I`m happy about the extra postcards your sent me as a gift. I like them all.

Marion, USA